شناسه محصول: 5059

تابلو فرش ویلای سنگی فونتانا ایتالیایی کد 5059

ویژگی‌ها
شکل تابلو فرش:
نوع تابلو فرش:
شهر تولید:
ارسال رایگان
برای سفارشات بالای 500 هزار تومان (جهت ویرایش این متن به پیکربندی پوسته > تب برچسب‌ها مراجعه نمایید.)
free-shipping
فروشنده
samira khajavi
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه

موجود در انبار

ارسال توسط فروشگاه نارسیس
- +

توضیحات

خرید اینترنتی تابلو فرش ویلای سنگی فونتانا ایتالیایی کد 5059

تابلو فرش ویلای سنگی فونتانا ایتالیایی Villa La Fontana یکی از تابلو فرش منظره جدید می باشد که می توانید متناسب با سلیقه خود آن را در اندازه های کوچک، متوسط و بزرگ از سایت نارسیس کارپت همراه قاب یا بدون قاب تابلو فرش انتخاب و خریداری کنید.

 

آنچه در تصویر مشاهده می کنید تابلو فرش منظره ویلای سنگی فونتانا ایتالیایی (Villa La Fontana) می باشد. اگر شما هم تصویری دارید و می خواهید آن را به تابلو فرش تبدیل کنید، از طریق صفحه مربوط به آن یعنی صفحه تبدیل عکس به تابلو فرش نارسیس کارپت مراجعه کنید و فرم مربوط به آن را در سایت تکمیل کنید.

قیمت تابلو فرش منظره ویلای سنگی

قیمت تابلو فرش در سایت نارسیس کارپت بر اساس چهار عامل اصلی؛ نوع نخ، میران شانه و تراکم، اندازه و روش تولید آن محاسبه می گردد. به عنوان مثال: تابلو فرش ویلای سنگی به صورت بافت گرانتر از نوع کلاریس و سابلیمیشن است. زیرا نوع بافت آن، تماماً از با 8 الی 10 رنگ نخی بافته می شود ولی کلاریس یا سابلیمیشن روی نخ یک دست سفید به صورت سطحی یا عمقی چاپ می شود.

مشخصات خرید تابلو فرش ویلای سنگی فونتانا ایتالیایی کد 5059

تابلو فرش ویلای سنگی فونتانا ایتالیایی به صورت تابلو فرش سابلیمیشن تهیه شده است. برای بافت بوم آن از نخ کاملاً سفید یکدست پلی استر پنبه به صورت 1000 شانه با تراکم عرضی 3000 بافته شده است. شما می توانید متناسب با سلیقه و نوع دکوراسیون منزل خود آن را در سایز 50×35، 50×70، 100×50 و 100×70 از سایت نارسیس خریداری کنید.

توضیحات تکمیلی

ابعاد تابلو فرش

, ,

قاب تابلو

, , , , ,

شکل تابلو فرش

نوع تابلو فرش

شهر تولید

دیدگاهها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

تابلو فرش ویلای سنگی فونتانا ایتالیایی کد 5059
samira khajavi

موجود در انبار

- +
سوالات متداول

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. (جهت ویرایش این قسمت به پیکربندی پوسته > تب متفرقه > سوالات متداول مراجعه نمایید.)

دریافت اپلیکیشن